کار
آژانس
صنایع
خدمات
آشنا
شمایل Envelope
HUEMOR
همه
آغازه
کلیه مقالات
Ecommerce
B۲B
منابع
اشتراک
cro، Ecommerce، راهنماهایی،
چگونه از طراحی صفحه Checkout بهرهگیری کنید
تصویر of
توسط جف
آخرین بههنگامسازی، ۰۷ / ۲۲ / ۲۰۲۰
مهم است که صفحه فرآورده شما به چه احسان تبدیل شود. اگر طراحی صفحه وب شما نشتی دارد، میتوانید پول تعبيه کنید.
بسیاری از شرکتها هزاران دلار را صرف بهینهسازی تارنما تجارت الکترونیکی خود میکنند، ولی خطاهای فاحشی در صفحه checkout خویش باقی میگذارند.
(و این بدین معنی است که آنها دهها هزار تن سود خویش را از دست میدهند.)
در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه صفحه رسیدگی تان را مجدداً طراحی و بهینهسازی کنید تا مصرف سبد را تفریق دهید، مشتریان بیشتری به دست آورید و درآمد برآمده از تجارت الکترونیکی خود را افزایش دهید.
باید درک کنید که چرا مردم تصمیم میگیرند قبل از اینکه آنها را به خرید بیشتر تشویق کنند, خرید کنند.
در این بخش یاد میگیرید که چه چیزی مایه رفتار خرید میشود و نمونههایی از سایتهای تجارت الکترونیک را میبینید که کار ابهت برای خرید خریداران برای خرید انجام میدهند.
مدل رفتار مصرفکننده
پروفسور استنفورد استاد دانشگاه استنفورد است.
او یافتههای خود را در مدل رفتار پرخاشگرانه بیان کرد.
Let's از این مدل برای روشنگری چگونگی روند پیشرفت کسان از راه تسویهحساب کاربرد میکنند.
مدل رفتار Fogg B = MAT است. رفتار وقتی اتفاق میافتد که انگیزه و توانایی به اندازه کافی بالا هستند که آتش را تحریک میکند.
انگیزه: یک فرد چقدر میخواهد این پیشه را بکند؟
توانایی: این چه عملی است؟ آیا این به سررسید و سعی زیادی بیچارگی دارد؟
ماشه: تکان که، وقتی که دلیل و توانایی به کران کافی بالا هستند، کسی را ناچار به عمل میکند.
فعالیتهایی با انگیزه بالا ولی زمان مانع یا مشکل گیری به طور معمول منجر به انفعال میشود.
به همین ترتیب فعالیتهایی که به راحتی سپریدن میشوند (که توانایی بالا دارند) ولی مایه سرخوردگی و ملالت نمیشوند.
از همه مهمتر، محرکها - مثل اخذ یک ایمیل در باره محصولی که شما به آن علاقه پرتو میدهید - هنگامیکه یا دلیل یا توانایی ذیل است.
مثالهایی از Triggers
شنیدن / دیدن نماینده مجاز (Ad)
باز کردن نامه الکترونیکی
تاثیر اجتماعی
این معامله است.
اگر ملت علاقهمند نباشند، هیچ مقدار بازاریابی خوب یا copywriting آنها را علاقهمند نمیکند.
اما افرادی که هنوز هم این هسته میل را دارند میتوانند تبدیل به خریدار شوند.
این است که چطور.
Fogg و Ecommerce
اجازه بدهید نگاهی به سفر خریدار به خانه داشته باشیم.
این flowchat ترقی shopper's را از طریق جریان checkout مربوط به ecommerce توصیف میکند. آغاز به صفحه فرآورده میرسند، سپس کپی شما را میخوانند. اگر شغل نکوداشتن را با طراحی و کپی خویش سپریدن دادهاید، علت و توانایی آنها به اندازه کافی بالا خواهد بود که "اضافه کردن" به محرک گاری " مایه رفتارهایی میشود که شما میخواهید و آنها این باره را به سبد آنها اضافه خواهند کرد. شما باید این را تایید کنید، سپس آنها را به صفحه تسویهحساب منتقل کنید. از آنجا، آنها معمولاً یک حساب و log in را ایجاد میکنند، سپس کارت را مرور میکنند، وارد جزییات shipping میشوند، اطلاعات billing را وارد میکنند، و سفارش خویش برای سپریدن فرآیند پرداخت را تایید میکنند.
اول، کسی صفحه محصول شما را مرتب میکند. شما میتوانید فرض کنید که آنها انگیزهای برای خرید فرآورده شما دارند - آنها به آن نگاه میکنند.
دلایل فراوانی برای خرید یک خریدار هستی دارد. اغلب آنها به انگیزه یا توانایی برمی گردند.
انگیزه: آنها به آنچه اتمام میدهد علاقهمند نیستند، به نظر نمیرسد که یک سخت را حل کرده باشد، یا منافع کافی نیستند.
توانایی: بیش از مرز گران است، خیلی بزرگ یا کوچک است، و یا نسبت به این که چقدر از خرید راضی هستند شک دارند.
ماشه عبارت "اضافه کردن به دکمه" است.
گاهی عوامل انگیزشی دیگر نیز هستی دارند:
ارسال رایگان به سفارشات به مبلغ <دلار
تحویل پیش از <یک تاریخ مهم (اگر در عرض چند ساعت آینده بخرید)، یا
دیدن اینکه کس دیگری یک محصول مانند را در موعد واقعی خرید
ما درباره نحوه بهبود طراحی صفحه فرآورده تان چیزهای زیادی گفتگو کردهایم.
با فرض آتش روشن، آنها فرآورده را به گاری خود میافزودند. تبریک!
اکنون گام بعدی این است که آنها را چک کنید.
بیایید مجدد مدل را پیگیری کنیم.
تفکیک شیوه رفتار مدل رفتار Fogg میتواند به گمان کردن بسیار چک کردن "پرداخت" در صفحه سبد خرید آنها بپردازد.
https://insights.huemor.rocks/blog/checkout-page-design